Ben ik verplicht om de digitale sleutel te gebruiken?
Natuurlijk is het geen verplichting om de digitale sleutel te gebruiken. Wanneer er een receptie op het park aanwezig is, is er nog altijd de mogelijkheid om een fysieke sleutel op te halen. Zorg in dit geval wel dat je tijdens de openingstijden van de receptie aankomt op het park. Indien je buiten de openingstijden aankomt, neem dan vooraf contact op met het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe werkt de digitale sleutel in de Landal-app?
Bekijk op deze pagina een uitgebreide uitleg over hoe de digitale sleutel werkt. En bekijk dit filmpje over hoe je de deur kunt openen met je digitale sleutel, handig!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe weet ik dat ik een digitale sleutel krijg bij mijn verblijf?
We geven dit aan in je boekingsbevestiging. Daarnaast ontvang je e-mails waarin we kort voor vertrek uitleggen hoe je de digitale sleutel kunt gebruiken. Ook in de Landal-app wordt duidelijk weergegeven of jouw geboekte park gebruik maakt van de digitale sleutel.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe moet ik mijn telefoon instellen, zodat ik de digitale sleutel kan gebruiken?
Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 4G/5G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 4G/5G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.
Bekijk de instructievideo Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Vanaf wanneer is de digitale sleutel zichtbaar in de app?
Vanaf ongeveer 7 dagen voor aankomst is de digitale sleutel zichtbaar in de app. Je kunt de sleutel gebruiken vanaf 16.00 uur op de dag van aankomst als je alle stappen hebt doorlopen. We geven aan welke stappen er nog nodig zijn (zoals bijv. betalen, reisgezelschap doorgeven).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan de digitale sleutel niet vinden in de app. Wat nu?
Je vindt de sleutel in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:

- Betaal een eventueel openstaand bedrag.
- Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
- Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
- Vul je noodgegevens in

Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder. Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Dit is ongeveer vanaf 7 dagen voor aankomst. Als de sleutel groen wordt, kun je in de app zien waar deze voor te gebruiken is (bijvoorbeeld faciliteiten als het zwembad). Op de dag van aankomst kun je vanaf 16:00 uur ook de accommodatie in. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de digitale sleutel delen met mijn reisgenoten?
Ja, vanaf vier dagen voor aankomst kun je de digitale sleutel alvast delen met je reisgezelschap. Kijk op onze pagina over de digitale sleutel voor meer informatie en hoe je dit kan doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook wifi gebruiken als ik de digitale sleutel gebruik?
Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 4G/5G, voor de beste verbinding.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik met de digitale sleutel ook de slagboom openen op het park?
Ja, op veel parken is dit mogelijk. Op de dag dat je aankomt op het park staat de slagboom vaak al voor je open.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen smartphone, hoe moet ik nu inchecken?
Geen probleem. Onze medewerkers van de parkreceptie helpen je graag verder, dus kom bij aankomst op het park gerust even langs.  
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn digitale sleutel werkt niet (meer), wat nu?
Dat is vervelend. Probeer het volgende:
  • Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app.
  • Is dit niet het geval? Zorg dan dat je de app updatet naar de laatste versie en log opnieuw in. 
  • Heb je de laatste versie? Log dan uit, sluit de app en log daarna weer opnieuw in.
  • Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app helemaal opnieuw.
  • Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Probeer het op een ander toestel en log in met jouw gegevens.
  • Mocht dit ook niet helpen, dan verwijzen je graag naar de receptie van het park.
  • Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen internetbundel op mijn mobiel, wat nu?
Geen probleem, op veel van onze parken bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden