1796 BS De Koog
09:00 - 13:00
09:00 - 11:00
14:00 - 17:30
09:00 - 12:30
10:00 - 12:00
De openingstijden worden wekelijks bijgewerkt en kunnen per week wisselen.
Bereikbaarheid
Vanaf Den Helder gaat er elk uur een veerboot naar Texel, verzorgd door TESO. Je hoeft geen datum of tijdslot te reserveren voor deze dienst. Wel kun je hier alvast een retourticket kopen en eventueel jouw auto of ander vervoersmiddel registreren voor automatische toegang. Kijk ook op de website voor tarieven en actuele informatie over de veerdienst.
Als je je auto meeneemt op het eiland kun je met het Texels e-vignet parkeren in de betaalde parkeergebieden op Texel. Kijk voor meer informatie en het online bestellen op de website. Zonder dit vignet betaal je via de parkeerautomaat € 2,50 per uur. Op het park kun je je auto parkeren bij of in de buurt van de accommodatie (afhankelijk van het gekozen type). Het specifieke aantal parkeerplaatsen per accommodatie lees je in de kenmerken van de accommodatie. Extra auto's parkeer je op de centrale parkeerplaats.
Op het park zijn geen centrale laadstations aanwezig om jouw elektsiche auto op te laden, maar een aantal accommodaties beschikt over een eigen laadstation. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of deze een eigen laadstation heeft.
Vanaf NS-station Den Helder vertrekt om 12 minuten over het hele uur een bus van Connexxion (lijn 33) naar de Veerhaven. De lijndienst rijdt alleen reguliere afvaarten. Op Texel staat een Texelhopperbus (lijn 28) klaar. Deze brengt je via Den Burg naar De Koog. Jouw OV-chipkaart is niet geldig op deze lijn. Voor meer informatie en tarieven kun je terecht op de website of telefonisch contact opnemen via +31-(0)222 78 40 00.
Aankomst & vertrek
Bij aankomst op het park kun je meteen doorrijden naar je accommodatie. Je opent je accommodatie met de digitale sleutel in de Landal-app.
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
Wij vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, het afval weg te brengen, de vaatwasser uit te ruimen en het beddengoed te verzamelen.
Goed om te weten
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren zijn welkom op het park én in een aantal van onze accommodaties. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven. Op het park moet je de hond aangelijnd houden, tenzij anders wordt aangegeven.
Faciliteiten en activiteiten
Bekijk op de faciliteitenpagina en in de Landal-app alvast wat er op en rond het park te doen is. In onze app vind je onder andere ook actuele openingstijden en kun je reserveringen doen. Naar de app Bekijk faciliteitenDigitale sleutel via de Landal-app
Open eenvoudig je accommodatie met de digitale sleutel. Wanneer je onderstaande stappen hebt voltooid kun je bij aankomst op het park direct doorrijden naar je accommodatie. Bekijk de video om de stappen in actie te zien.
Download de app en log in!
De Landal-app is eenvoudig te downloaden via de App Store of de Google Play Store.Checklist voor aankomst
De sleutel ontgrendel je door digitaal in te checken via de app en de checklist af te gaan.Volg de stappen voor gebruik
Voor het gebruik van de digitale sleutel vragen we je locatievoorzieningen en bluetooth aan te zetten.De deur ontgrendelen
Om de deur te openen houd je de telefoon tegen het slot.Bekijk de uitlegvideo
Bekijk jouw boeking
Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.