Roompot Strandhuisjes Julianadorp Strandslag
1787 PP Julianadorp aan Zee
Contact park +31 (0)22 - 3200007

Bereikbaarheid

Parkeren
Je parkeert je auto op de openbare parkeerplaats. Vanaf hier loop je in 10-15 minuten over een duinpad naar je beach house. Op vaste aankomst- en vertrekdagen kun je gebruikmaken van de bagageservice, waarbij één stuk bagage per persoon op vaste tijden van en naar jouw strandhuisje wordt gebracht. Bovendien ontvang je tijdens het inchecken de sleutel van je eigen bolderwagen die je tijdens je verblijf kunt gebruiken voor het vervoeren van je bagage en boodschappen. 
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Het park biedt geen oplaadmogelijkheden voor elektrische auto's.
Openbaar vervoer
Kijk op 9292.nl hoe je het park het makkelijkst met het openbaar vervoer bereikt.

Aankomst & vertrek

Meld je bij aankomst bij het Service point op het park. Kom je buiten de openingstijden van het Service Point aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Inchecken vanaf 16:00 uur
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
Uitchecken tot 10:00 uur
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
De eindschoonmaak doen wij
We verzoeken je bij vertrek de accommodatie netjes en bezemschoon achter te laten, het afval weg te brengen en de vaatwasser uit te ruimen. Je borg wordt dan binnen tien dagen teruggestort.

Goed om te weten

Aangeboden door Roompot
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Je vakantie op dit park wordt aangeboden door Roompot. Heb je na het maken van je boeking nog vragen? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via het volgende telefoonnummer: +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
 
 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Verplichte borg
Houd er rekening mee dat voor jouw verblijf een borgsom wordt gevraagd. Deze krijg je terug als bij vertrek blijkt dat je de accommodatie bezemschoon én in nette staat hebt achtergelaten. Als de huishoudelijke dienst extra werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de borg ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht. Het kan tot tien werkdagen na vertrek duren tot de borgsom weer op jouw rekening staat.
Wifi
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren
Dit is een huisdiervrij park, huisdieren zijn op dit park niet toegestaan. 
Beperkt toegankelijk
Het park is alleen toegankelijk via zand- en grindpaden. Daarom kan het voor gasten die slecht ter been zijn lastig zijn zich over het park te verplaatsen.

Top 5 vragen

Ik heb een verblijf geboekt en wil het accommodatie type wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan. Afhankelijk van de actuele beschikbaarheid kan je jouw accommodatie type op het park wijzigen tot een dag voor aankomst. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je dit verschil extra.

Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij passen het accommodatie type aan in jouw boeking. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere accommodatie types doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere types.
Geef wijziging door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een huisdier toevoegen aan mijn boeking of juist verwijderen?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een accommodatie waar een huisdier in is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking. De kosten voor het meenemen van een huisdier zijn € 5,75 per nacht. Neem je jouw huisdier toch niet mee? Dan dan krijg je deze kosten uiteraard van ons terug bij aankomst op het park.
Huisdier toevoegen of verwijderen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik extra kindermeubilair (zoals een kinderbed/stoel) bijboeken?
Ja dat kan, maar dit is op basis van beschikbaarheid op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan je tot 1 dag voor aankomst via je account wijzigen. 

Voorbeelden van kindermeubilair zijn: een kinderstoel, een kinderbed of een box.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil mijn boeking annuleren. Hoe doe ik dat?
Dat kan eenvoudig via je account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Doorloop de volgende stappen om jouw boeking te annuleren:
- Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren.
- Scrol naar het kopje 'Annuleren en omboeken'.
- Hier zie je een tijdlijn waarin zichtbaar is in welke fase jij je bevind en welke kosten daaraan verbonden zitten.
- Als je wilt annuleren klik op 'Annuleringsopties'.
- Nu krijg je een scherm te zien met de kosten die het annuleren van jouw boeking meebrengen.
- Wil je annuleren? Klik links onder op 'Annuleer deze boeking'.

Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn handdoeken en bedlinnen inbegrepen?
Voor bedlinnen betaal je een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neem je standaard bij ons af. Bedlinnen kun je niet annuleren. Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. De prijs die we hiervoor rekenen is afhankelijk van je reisgezelschap, dit vind je terug in je boeking. Bij onze luxe en extra luxe accommodaties zijn de bedden al opgemaakt. Handdoeken zijn niet standaard inbegrepen bij je boeking, maar dit kun je wel toevoegen aan je boeking onder extra's. Per besteld handdoekenpakket ontvang je 2 handdoeken. Als je dus 1 pakket toevoegt, ontvang je 2 handdoeken. Bestel je 2 pakketten, dan leggen we 4 handdoeken klaar.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?