Roompot Vakantiepark Hunzedal De Drift 3
9531 TK Borger
Contact park +31 (0)599 - 234698

Bereikbaarheid

Parkeren
Je kunt je auto parkeren bij of in de buurt van de accommodatie (afhankelijk van het gekozen type). Het specifieke aantal parkeerplaatsen per accommodatie lees je in de kenmerken van de accommodatie. Extra auto's parkeer je op de centrale parkeerplaats. 
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Op het park zijn laadstations aanwezig om jouw elektrische auto op te laden. 
Openbaar vervoer
Kijk op 9292.nl hoe je het park het makkelijkst met het openbaar vervoer bereikt.

Aankomst & vertrek

Als je een pincode of keycard hebt ontvangen kun je bij aankomst de slagboom openen en meteen doorrijden naar je accommodatie. Nog geen pincode of keycard? Meld je dan bij het Service Point op het park. Als je een bungalowtent hebt geboekt kun je tussen 16.00 en 17.00 uur inchecken bij het Service Point. Kom je buiten de openingstijden van het Service Point aan? Neem dan vooraf contact met ons op. 
Inchecken vanaf 16:00 uur
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
Uitchecken tot 10:00 uur
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
Eindschoonmaak
We verzoeken je bij vertrek de accommodatie netjes en schoon achter te laten. Je kunt ervoor kiezen je accommodatie zelf schoon te maken of een eindschoonmaak bij te boeken in de Mijn Roompot-omgeving. Als je accommodatie tijdens de eindcontrole schoon en zonder gebreken is aangetroffen, wordt je borg wordt binnen tien dagen teruggestort.

Goed om te weten

Aangeboden door Roompot
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Je vakantie op dit park wordt aangeboden door Roompot. Heb je na het maken van je boeking nog vragen? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via het volgende telefoonnummer: +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
 
 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Verplichte borg
Houd er rekening mee dat voor jouw verblijf een borgsom wordt gevraagd. Deze krijg je terug als bij vertrek blijkt dat je de accommodatie schoon én in nette staat hebt achtergelaten. Je kunt ervoor kiezen de accommodatie zelf schoon te maken of een eindschoonmaak bij te boeken in de Mijn Roompot-omgeving. Als de huishoudelijke dienst extra werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de borg ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht. Het kan tot tien werkdagen na vertrek duren tot de borgsom weer op jouw rekening staat.
Wifi
In alle accommodaties kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren
Huisdieren zijn welkom op het park én in een aantal van onze accommodaties. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven.

De prijs van de huisdiertoeslag en eindschoonmaak vind je tijdens het boeken in je prijsoverzicht.
Wasserette
Er is op het park een wasserette met wasmachines en drogers aanwezig (tegen betaling).

Top 5 vragen

Ik heb een verblijf geboekt en wil het accommodatie type wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan. Afhankelijk van de actuele beschikbaarheid kan je jouw accommodatie type op het park wijzigen tot een dag voor aankomst. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je dit verschil extra.

Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij passen het accommodatie type aan in jouw boeking. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere accommodatie types doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere types.
Geef wijziging door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een huisdier toevoegen aan mijn boeking of juist verwijderen?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een accommodatie waar een huisdier in is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking. De kosten voor het meenemen van een huisdier zijn € 5,75 per nacht. Neem je jouw huisdier toch niet mee? Dan dan krijg je deze kosten uiteraard van ons terug bij aankomst op het park.
Huisdier toevoegen of verwijderen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik extra kindermeubilair (zoals een kinderbed/stoel) bijboeken?
Ja dat kan, maar dit is op basis van beschikbaarheid op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan je tot 1 dag voor aankomst via je account wijzigen. 

Voorbeelden van kindermeubilair zijn: een kinderstoel, een kinderbed of een box.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil mijn boeking annuleren. Hoe doe ik dat?
Dat kan eenvoudig via je account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Doorloop de volgende stappen om jouw boeking te annuleren:
- Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren.
- Scrol naar het kopje 'Annuleren en omboeken'.
- Hier zie je een tijdlijn waarin zichtbaar is in welke fase jij je bevind en welke kosten daaraan verbonden zitten.
- Als je wilt annuleren klik op 'Annuleringsopties'.
- Nu krijg je een scherm te zien met de kosten die het annuleren van jouw boeking meebrengen.
- Wil je annuleren? Klik links onder op 'Annuleer deze boeking'.

Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn handdoeken en bedlinnen inbegrepen?
Voor bedlinnen betaal je een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neem je standaard bij ons af. Bedlinnen kun je niet annuleren. Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. De prijs die we hiervoor rekenen is afhankelijk van je reisgezelschap, dit vind je terug in je boeking. Bij onze luxe en extra luxe accommodaties zijn de bedden al opgemaakt. Handdoeken zijn niet standaard inbegrepen bij je boeking, maar dit kun je wel toevoegen aan je boeking onder extra's. Per besteld handdoekenpakket ontvang je 2 handdoeken. Als je dus 1 pakket toevoegt, ontvang je 2 handdoeken. Bestel je 2 pakketten, dan leggen we 4 handdoeken klaar.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?